Sjal med hullmønster, oppdatering.

Nå er sjalet ferdig! Eller, det har det egentlig vært en stund, men siden det er en bursdagsgave har jeg venta en stund med å oppdatere om framdrift. Nå er pakken kommet frem til sin nye fornøyde eier, så da kan jeg endelig legge ut bilder. 

Jeg ble egentlig veldig fornøyd! Sjalet ble lett, varmt og mykt. Det kan brukes både rundt halsen og over skuldrene.

Jeg tenkte først med gru på å strikke dette mønsteret over hele sjalet, men når jeg først kom inn i det gikk det fint. Sjalet vokste i rekordfart. Jeg skal innrømme at jeg var litt lei på slutten, men det er fult mulig at jeg må strikke meg et slikt et til meg selv også. 

Jeg liker å henge på en vaskelapp når jeg gir bort og når jeg selger strikkevarer. Den forteller både hvilke materialer som er brukt og hvordan produktet skal behandles. Lappen er skrevet ut på blå hobbykartong, så har jeg runda hjørene og satt på et lite hjerte. 

Er det bursdag så skal det selvfølgelig være kort med pakken. Siden jeg ikke kan skryte på meg en pen håndskrift, har jeg skrevet teksten ut på et farget kopiark, rundet hjørene og tegnet på hvite sting med en penn. Så er det limt på div. pynt for å få en helhet i kortet.

Her er gaven pakket inn og klar for å gis bort. Bursdagsbarnet har jeg gått på skole sammen med. Og siden vi brukte mye av skoleåret bak symaskinene tenkte jeg at dette måtte være et bra tema for kortet. Gjett om jeg digger knappestemplene fra inkadinkado…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg