Litt kort

Sommeren er en fin og hektisk tid, og oftere kommer det besøk innom. Av den grunn har jeg vært rimelig opptatt i det siste, og det har blitt minimalt med strikking. Det har derimot blitt lagt litt nye kort. Dette er sånt som er fint å ha på lur i tilfelle en skulle være så heldig  bli invitert i bursdag eller en annen trivelig sammenkomst. 

¨

Muntert bursdagskort i retro-stil. Pen håndskrift skal jeg ikke skryte på meg…

Et nøytralt kort i blåfarger. Jeg ble egentlig veldig fornøyd! 

Her har jeg laget bursdagskort med søte kattestempler fra Penny Black. Så har jeg brukt akvarellbyanter til å sette farge på kattene. 

Her er et kort som ble gitt bort i konfirmasjonsgave. Jeg liker veldig godt å ha anti-janteloven med på kort til unge og håpefulle. Jeg glemte desverre å ta bilde av insiden av kortet. Der lagde jeg en liten konvolutt i svart papir med gullprikker på, denne for å legge penger i. Den mottakende konfirmanten virker veldig fornøyd!

Jeg finner inspirasjon på nett, så jeg legger med noen linker her:

http://www.kwernerdesign.com/blog/

http://www.youtube.com/user/starofmay?feature=watch

http://www.youtube.com/user/simonsaysstamp1?feature=results_main

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg