Pakke i posten

Ebay er et eldorado for kreative sjeler som meg selv. Her finnes det uendelig mye fint, og det gjerne til en billig penge også. Særlig scrappesaker og knapper har jeg kommet frem til er lurt å bestille derfra. Dette er små saker som er enkle og billige og sende i posten. Det er et pluss at de er mulig å kjøpe en del saker og likevel komme under (den alt for lave) 200-kroners-grensa for å slippe moms og tollavgift. Dessuten er utvalget så fryktelig mye større en i Norge, og det rett hjem i postkassa!

Disse stemplene ble bestilt med tanke på vaskelappene jeg lager til strikkeprosjektene mine, som jeg enten gir bort eller selger. Jeg liker å levere fra meg gjenomførte gaver. Med å legge med en vaskelapp gir jeg mottaker muligheten til å stelle strikkeplaggene sine riktig slik at dem varer lengst mulig.

Disse stemplene kan helt klart også brukes på kort til strikkeglade venninner. Jeg gleder meg til å ta dem i bruk!

2 kommentarer
    1. Så koselig blogg du har 🙂
      Og for et flott kjøp fra Ebay!
      Kan jeg spørre hvilken selger du kjøpte fra? Har sett etter slike stempler selv 🙂
      God helg 🙂

    2. Takk for det! 😀
      Kjøpte disse fra leftys0528. Spør om å få alt tilsendt i EN pakke, så sparer du frakt. Så legger jeg med det korrekte navnene på stemplene her.
      TPC Studio Rubber Cling Stamps- HANDMADE BY -#156
      TPC Studio Rubber Cling Stamps- YARN CRAFTS -#159
      God helg til deg også! Koselig at du titter innom! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg