Det er visst flere som synes strikking er gøy…

Jeg koser meg ofte med strikking ute på trappa, når det er fint vær. I dag har ikke vært noe unntak, selv om temperaturen var litt lav etter min smak. Noen solgløtt, teppe i stolen og varme klær for anledningen hjelper godt på.

Mens jeg sitter ute og strikker på mitt siste prosjekt, nemlig en mariusgenser, kommer kattungen til naboen for å hilse på. Veldig koselig når den kommer og lager fine lyder og vil ha litt kos og oppmerksomhet. Litt utålmodig og klar for morro hele tiden, oppdager den lille rakkeren garnet som kommer i jevn fart opp av posen og hopper til for å fange det. Etter mange forsøk på å kverke tråden og etterhvert arbeidet mitt, måtte jeg løfte vekk den lille pelsballen for å berge strikketøy og garnnøstet mitt. Jeg fikk meg en god latter og jeg kan slå fast, noe jeg helt egentlig vet fra før, at katter er herlige dyr! 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg