Fortsatt fingre i strikkestreik

Fingrene mine er fortsatt ute av drift når det kommer til strikking. Ganske så frustrerende egentlig, for jeg har mange påbegynte prosjekter nå. Siden jeg ikke får gjort så mye med den saken, og det har lite for seg å henge med nebbet, har jeg måtte finne på alternative sysler og slå ihjel tiden med.

Shopping er alltid bra! Så i går bestemte jeg og kjæresten oss for å dra på tur til Mosjøen. Der har husfliden en veldig fin butikk. Klok av skade kjøpte jeg ikke mer garn, men jeg kom derimot over 2 tøffe stoff med knappe-print (hva ellers…) på! Kjøpte en meter av hvert, så helt klok skal jeg virkelig ikke skryte på meg å ha blitt.

Jeg har riktig nok ingen ide om hva jeg skal lage av det, men det skal jeg bekymre meg over en annen dag. Noe har jeg lært, slå til når noe fint dukker opp! Det er ingenting som er så irriterende enn å angre seg for skatten ikke ble med hjem…

Jeg kom også over et tubeskjerf med sikkerhetsnåler på, hos Vero Moda. Jeg liker at klær og tilbehøret sier noe om hvem jeg er og hva jeg liker å holde på med. Det svarte smykket, som består kunn av knapper er en av mine tidligere kupp.


Utover dette har jeg en skjønn glidelås-rosett, øredobber i form av trådsneller og rosinen i pølsa er dette knappe-smykke-settet fra den norske designeren Bjørg. Tidligere har jeg vist frem det røde knappearbåndet, som også er en favoritt, finner du her: http://strikkepiken.blogg.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg