Årets julekort

Juleforberedelser er koselige greier. Finnes jo så mye fint som kan lages til jul! 

Jeg skal innrømme at jeg ikke skriver mengder med julekort, men noen blir det alltids hert år.

Strikkestempelet som jeg har laget en liten bord med, har jeg skrevet om her

Dette skal gå til min mormor, så i den forbindelse måtte jeg holde teksten norsk.

Kattestempelet jeg har brukt kommer fra Penny Black.

Dette kortet skal gå til Haukeland universitetssjukehus. ME-foreningen har nemlig en trivelig aksjon gående, der det settes fokus noen som har gjort noe spesielt for ME-saken. Jeg synes idealistiske og hardtarbeidende mennesker fortjener et hjemmelaget kort. Julekortaksjonen kan du lese mer om her.

8 kommentarer
    1. No minnet du meg på noko ja. I morra det med ME korta. Må prøve å huske det.
      Mange flotte kort her. Eg får snart panikk med alt eg utsetter før jul. Vil så gjerne bli ferdig med oppdraga og julegaqvene. tirsdag skal eg ta ein avgjøreløse om kva eg rekker og ikkje. Ha ei flott helg vennen

    2. Greta: Så bra at jeg kunne minne deg på det 🙂

      Takk for det Greta 🙂 Her er det også travelt, men tror jeg blir ferdig med nesten alt. Må du ikke jobbe deg til døde, du må ha tid til å kose deg litt også 🙂 God helg til deg også 🙂

    3. Flotte kort du har laget! Her ser det ut til å bli hjemmeprinta kort med bilder på 🙂 Noen hjemmelagede også. Jeg laget noen i høst, men flere av dem ble visst litt tunge (mer enn 20 g). Får se om noen av mine hjemmelagede sendes. Frøkna har laget noen julekort som noen får 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg