Musikalske kjærestevotter

Nå som det nærmer seg jul er det mye som er hemmelig og lite som kan legges ut på bloggen. Dette er fjorårets julegave til kjæresten min, ergo ikke fult så hemmelig lengre og så fine at dem fortjener å vises frem.

Samboeren min er helt musikkfrelst, noe som gir et godt grunnlag for å lage noe helt spesielt til han. Vottene har jeg laget mønsteret til selv, men jeg har hentet litt inspirasjon fra et vottepar jeg fant på nettet. Dette bildet fant jeg på denne bloggen.  

Jeg skippa hjertene siden dette skulle være et par herrevotter. Jeg la til noen ekstra noter, og notelinjer på innsiden av hånden. Noe som ikke kommer frem på bildet her er at på innsiden av tomlene har jeg strikket inn 3 små hjerter for å forkjærligheten til musikk. (Diskre, men de er der!)

Vottene er strikket på pinner 3,5 med safirgarn fra sparkjøp. Gode varme votter som det bare finnes et par av!

6 kommentarer
    1. Greta: Jeg måtte tenke litt på den, Greta. Men jeg har kommet fram til at dette er votter det bare blir et par av og de tilhører kjæresten min 🙂 så dessverre er ikke mønsteret til salgs.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg