Bursdagskort og – gave til en helt spesiell venninne

Jeg er så heldig å ha en venninne som jeg virkelig setter pris på. Så når det kommer til bursdagstider er det kun det beste som er godt nok. Jeg har derfor laget både kort og gave.

Et nok så enkelt, men dekorativt kort. Kattestempelet er fra Penny Black, som har verdens søteste serie med kattestempel. Jeg har helt enkelt brukt fargeblyanter å fargelagt den skjønne kattepusen med. Ballongen er punchet ut i rød kartong, stemplet med “birthday wishes” og limt fast med 3D limputer. Jeg har brukt glossy accents på ballongen, glasuren på kakene og på det lille hjertet. Jeg liker kontraster mellom matt og blakt, flatt og tredimensjonalt. Sånn blir kort litt mer spennende, syns nå jeg.

Inspirasjon til kortet fant jeg på youtube og det er Kristina Werner som har laget det. Selv om jeg ikke hadde helt samme produktene, så ble resultatet cirka det samme, med rom for litt tolkning.

Jeg lager gaver året rundt og gjemmer dem til dem skal gis bort. Sokkene har jeg tidligere skrevet om her. Sminkepungen skriver jeg om her og bokmerket er det mer å finne om her.

Det føles godt å gi bort noe som er spesiallaget til bursdagsbarnet. Det skader heller ikke når responsen er god!

6 kommentarer
    1. Jeg synest du er kjempedyktig med pinner og garn. Tar du i mot oppdrag? Jeg liker å strikke, men helst litt større plagg med mønster. Jeg skulle ha strikket et babysett, men det vil jeg helst slippe. 🙂 Ingen hast, får vite kjønnet om noen uker. Trenger ikke være leveringsklart før nov.
      Kan du kontakte meg på e-post:
      [email protected]. Venter i spenning!
      Ha en finfin dag.

    2. Birgitte: Takk for det 🙂 Det er veldig gøy å lage ting med tanke på en spesiell mottaker. Det er en litt annen måte å hente inspirasjon på 🙂 Det skal jo også sies at jeg også er heldig som har en slik venninne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg