Strikkeutstyrveske

Jeg liker strikkeutstyr i mange varianter, og har mengder av det. Det jeg derimot ikke har er en god måte å oppbevare det på. Fingernem som jeg liker å identifisere med som, måtte det jo finnes en eller annen gøy løsning på dette problemet. Jeg har tidligere sydd sminkepung i retrostil, og mønsteret ble brukt til dette prosjektet også.

Jeg er sånn delvis frivillig modell her, men samboeren mente det måtte dokumenteres hvordan jeg pusler med ting. Og det stemmer jo på sett og vis, så da ble bildet tatt med da…

Tøyet med garnnøster på ble bestilt fra etsy og det er å finne her. Det var riktignok svindyrt, men heldigvis trengte jeg ikke store stykket.

For å få bedre tak i glidelåsen hangte jeg på dette garnnøstet. Det har en praktisk funksjon, men passer likevell svært godt til veska.

Det er litt stas å sette på merkelapper med Hand Made. Den pynter opp samtidig som den formidler et svært viktig budskap. D!et er i grunn sjelden jeg lager noe som helst uten knapper, men de pynter unektelig opp og binder fargene sammen.

Litt innhold må det også være, selv om det er plass til mye mer.

Nålepute tok jeg meg også tid til å lage. Her har jeg sydd i quiltevatt for å stikke nålene i. For å unngå å stikke seg på nålene, når annet utstyr skal hentes fram, laget en liten tøyflapp med trykknapper.

Jeg ble egentlig ganske så fornøyd!

10 kommentarer

Siste innlegg