Ny fanakofte på gang

Her i vår strikka jeg min helt egen fanatrøye og den skulle vise seg å slå an. Jeg har fått mange gode tilbakemeldinger som jeg virkelig setter pris på. Det blir bare et eksemplar av den kofta, men det stopper ikke meg fra å komponere ei til. Denne skal tanta mi ha.

Det er spennende å strikke med en annen fargepallett en hva jeg selv ville valgt. Garnet, Daletta fra Dale Garn, er også en ny erfaring. Det er helt greit å strikke med, men det blir nok ingen favoritt. 

Jeg gleder meg til å se hvordan denne blir. For sånn er det tross alt når en strikker etter eget hode!

10 kommentarer
    1. Hei flotte farger og herlig strikk, blir spennende å se den ferdig, men tar jo litt tid med så store arbeider 🙂

    2. Spennde å sjå. Og så greit att du skriver om garnet også. Er så masse flott garn der ute. Så da trenger eg ikkje prøve ut garn som andre sei er heilt greit men ikkje meir. Og eg veit att du har greie på det. Gleder emg til å sjå den ferdig

    3. Greta: Syns også det er greit å oppsummere garnerfaringer. Syns garnet har en tendens til å dele seg, men jeg er ops på det så resultatet ser bra ut, selv om jeg ikke likte spesielt godt å strikke med. Oppdateringer kommer etterhvert 🙂

    4. synnovesyr: Takk for det 🙂 Jeg har begynt å skjønne at mye av det som surrer oppe i hodet mitt fortjener å strikkes ut og se dagens lys. Å ha egen blogg inspirerer til mye og flotte kommentarer setter ingen demper på skaperlysten 🙂 Oppdateringer kommer etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg