Julemerkelapper

Min store kort-helt, Kristina Werner har laget festlige merkelapper for å henge på glass med godt innhold. Selv om jeg ikke skal gi bort noen glass, men en haug med gaver til jul, har jeg latt meg inspirere.

 

Washi tape er smarte greier. Dette er en tynn papirtape som kommer nærmest uendelige varianter, farger og mønstre. En kjapp og enkel måte å dekorere ting med.

I stedet for å printe ut “god jul” har jeg brukt stempler (fra Panduro) til å stemple teksten. 

Maskeborden kommer fra stempelsettet Background Builders: knit fra Wplus9 og det er å finne her.

Nå blir riktignok disse vist frem litt i ettertid, alle gavene mine var ferdig innpakket og merket 16. desember. Godt å være ute i litt god tid!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg