Stor pakke med jersey-stoff i posten!

Etter å ha knekt jersey-koden, har jeg fått helt sydilla. Nå skal jeg virkelig fornye garderoben, med masse fine t-skjorter, gensere og kjoler i farger og mønstre som jeg liker! Moter kommer og går, mens personlig stil er noe mer varig. Jeg liker praktiske, gode og kledelige fasonger i naturmaterialer.

Så sist mandag skeiet jeg skikkelig ut å bestilte meg nærmere 16 meter med jersey fra Håndlaget av Ingrid. Lysegrått stoff med grå katter på, ensfarget petrol, kongeblå, lilla, rosa og svart. Jeg er veldig fornøyd med fargene og kvaliteten! Eneste negative var at hun var utsolgt for den fine røde jerseyen hun tidligere hadde hatt.

Jeg bestilte søndag 15. juni og allerede fredag den 20. juni, var pakkelappen nådd postkassa. Altså en pakke med superfart!

Nå er alle stoffene vasket slik at krymping og overskuddsavfarging er unnagjort. Så nå er det bare å sy og kose seg!

6 kommentarer
    1. Så flott at du har funnet teken på å sy i strech 🙂 Så nå går du fra strikking til søm, på innlegget mitt i dag så går jeg fra søm til å tørke støv av strikkepinnene 🙂 savner strikketøyet 🙂
      Lykke til med søm prosjektene dine 🙂

    2. Lisbeth Pedersen: Ja, ikke sant? 🙂 Neida, strikkinga er på ingen måte bytta ut, den får bare litt færre timer. Men det er vel strengt tatt husarbeidet som får lide 😛 Jeg er jo faktisk mer utdannet innenfor søm, enn strikk. Men liker begge deler veldig godt 🙂

      Dukkeklær er jo veldig gøy å strikke 🙂 Håper du klarer å strikke så mye du vil 🙂

    3. Så fine farger. Gleder meg til å se hva dette blir. Jeg trenger nok å se noen flere jersey-søm-innlegg før jeg helt tør å hive meg uti det selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg