Brudebroderi

I tillegg til det det heklede brudeparet som jeg skrev om for litt siden, kom jeg frem til at geriljabroderi måtte være en utmerket bryllupsgave til en helt spesiell venninne. For dem som ikke er kjent med denne trenden, så er det broderier som snakker rett fra levra. Jeg har tidligere skrevet om det her.

Ideen er på ingen måte min egen, men den kom jeg over på facebookgruppa For et mer aggressivt korsstingsbroderi! Mønsteret har jeg komponert selv, ut fra et alfabet med korsstingsbokstaver som jeg fant her og dødninge-hodeskalle-katten som jeg fant her.

Nå må jeg få understreke at jeg på ingen måte ønsker ulykke over brudeparet, men at dette er mer et humoristisk innslag blant alle gavene.

Håper at dette kan være et bra minne for livet, og forhåpentligvis så gifter hun seg bare en gang!

6 kommentarer
    1. Så kult!
      Jeg synes disse er kjempemorsomme. Er helt sikker på at brudeparet syntes det var en kul gave!
      Korssting har jeg ikke prøvd meg på siden barneskolen 😀 Kanskje det er på tide å ta det opp igjen 😀
      Ha en finfin lørdag

    2. Fru Stussli: Ja, tror det ble midt i blinken 🙂 Korssting kan brukes til så meget mer klamme broderier med nusselig tekst. Heldigvis!

      Her er det en flott lørdag i strålende solskinn! God helg ønskes i retur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg