Volkswagenvotter til en bobleentusiast

Enda en julegave som omsider finner veien hit. Det er faktisk en hel stund siden jeg kom over logovottene til Lillcat Design, men det ble til at jeg skrev ut et eksemplar med tanke p min lillebror. Han overtok nemlig bestefars gamle boble fra 1963. Han har mekket, skrudd og mere til p den, og det meste dreier seg om bil og bildeler.

Votteoppskriften kommer i 2 deler, en p selve votten og deretter ulike logoer som kan plotte inn.

Jeg satset frisk og bestemte meg for bruke noe mor aase-garn jeg hadde liggende i bltt og naturhvitt. Pinnevalget falt p nr. 3,5. Dem ble i overkant store, s dem mtte ha seg en tur i vaskemaskinen til lett toving fr dem kunne tas i bruk. Tror disse vil passe fint til Mariusgenseren jeg strikket til han tidligere.

Jeg bestemte meg for bytte ut mnsterstrikket nederst til fordel for vrangbord med 2 rette og 2 vrange. Morsomme votter strikke egentlig!

#logovott #VWvott #volkswagen #boblevotter #LillcatDesign

Lik strikkepikens facebookside og bli oppdatert p nye innlegg!

18 fine kommentarer

Sandra Gisla

18.02.2015 kl.12:13

S morsomt! :) De var jo litt fine ogs! :)

Strikkepiken

18.02.2015 kl.12:20

Sandra Gisla: Ja, det ble litt annet enn "tradisjonell strikk". Men det som er s fint med strikking er at en kan lage hva man vil :)

Sandra Gisla

18.02.2015 kl.12:23

Det tror jeg p! :) Har veldig lyst til lre meg strikke selv (kan bare rett), men har liksom ikke tid. Eller, det blir feil.. jeg TAR meg ikke tid ti lre det. Blir gjerne snn i hverdagens tjas og mas :)

Strikkepiken

18.02.2015 kl.12:26

Sandra Gisla: Det meste av strikkingen bestr av "bare rett" ;) Prioriteringer er viktig :)

Sandra Gisla

18.02.2015 kl.12:27

Haha, det er mye mulig :) Men eksempelvis hvis jeg vil strikke mine egne ullsokker, ser jeg for meg at hlen blir et STORT problem :P Absolutt :)

Strikkepiken

18.02.2015 kl.12:32

Sandra Gisla: Ikke ndvendigvis! Hlene er mye mer avskrekkende FR man begynner p dem ;) Dessuten bestr dem helt klart mest av "bare rett" ;)

Sandra Gisla

18.02.2015 kl.12:33

Hmm, du klarer faktisk f dette til hres ut som en overkommelig jobb! :) Kanskje jeg burde prve en dag! :) Takk for inspirasjon :D

Strikkepiken

18.02.2015 kl.12:51

Sandra Gisla: Bare g i gang det ;) Sjekk garnstudio sine sider, der ligger det masse instruksjonvideoer :) jeg stiller gjerne med moralsk sttte underveis!

Sandra Gisla

18.02.2015 kl.12:52

Tusen takk! :) Legger deg til og begynner flge deg, s finner jeg deg igjen nr den tid kommer :D

Strikkepiken

18.02.2015 kl.12:52

Sandra Gisla: Den er god! ;)

venkesstrikk

18.02.2015 kl.16:51

De ble flotte:)

Strikkepiken

18.02.2015 kl.17:40

venkesstrikk: Takk :)

Liv

19.02.2015 kl.07:36

Veldig morsomt kunne gi en gave som er s personlig. Heldig bror.

Sissels

19.02.2015 kl.08:17

Tffe votter, som passer godt til en super bil.

Strikkepiken

19.02.2015 kl.12:03

Liv: Kjempegy! Det er det beste med lage selv, det meste kan tilpasses :)

Strikkepiken

19.02.2015 kl.12:03

Sissels: Takk :) er gy lage noe helt spesielt :)

susanne

28.03.2015 kl.10:56

Hei! Har du oppskrift p wv- vottene? Veldig kule! Pappa er bobleentusiast og fyller 60 r!:)

Strikkepiken

28.03.2015 kl.13:10

susanne: Hei og s gy :) leser du innlegget s ligger det linker der og alle opplysninger :)