Volkswagenvotter til en bobleentusiast

Enda en julegave som omsider finner veien hit. Det er faktisk en hel stund siden jeg kom over logovottene til Lillcat Design, men det ble til at jeg skrev ut et eksemplar med tanke på min lillebror. Han overtok nemlig bestefars gamle boble fra 1963. Han har mekket, skrudd og mere til på den, og det meste dreier seg om bil og bildeler. 

Votteoppskriften kommer i 2 deler, en på selve votten og deretter ulike logoer som kan plotte inn.

 

Jeg satset frisk og bestemte meg for å bruke noe mor aase-garn jeg hadde liggende i blått og naturhvitt. Pinnevalget falt på nr. 3,5. Dem ble i overkant store, så dem måtte ha seg en tur i vaskemaskinen til lett toving før dem kunne tas i bruk. Tror disse vil passe fint til Mariusgenseren jeg strikket til han tidligere.

 

Jeg bestemte meg for å bytte ut mønsterstrikket nederst til fordel for vrangbord med 2 rette og 2 vrange. Morsomme votter å strikke egentlig!


 

#logovott #VWvott #volkswagen #boblevotter #LillcatDesign

Lik strikkepikens facebookside og bli oppdatert på nye innlegg!


18 kommentarer

Siste innlegg