Kleshengere med decoupage

Jeg har lenge vært på jakt etter spreke kleshengere, som klær henger pent på. Men jeg har liksom ikke funnet noe fint å kjøpe. Men da en lokal butikk takket for seg og ga bort alt dem hadde av kleshengere, tok jeg med meg flere hjem og hadde noen løse planer og å fiffe dem opp selv. 

Men etter at jeg var på spontantur til Bodø fant jeg litt stash som fikk ideene til å spire. 

Youtube har nok en gang svaret.

Kleshengerne ble pusset, vasket, grunnet med heftgrunning og malt med hvit akrylmaling. Krokene ble dekket med maskeringstape, og decoupagepapir ble limt på.

Jeg likte den retro-feelingen jeg får av disse.

Tror disse blir fine når jeg skal ta bilder til bloggen, med egenproduserte plagg på!


 

#kleshengere #rekvisitter #decoupage

Lik strikkepikens facebookside og få flere tips!

8 kommentarer

Siste innlegg