Det strikkes Stjerneruter

Den mest omfattende av strikkejobben er nå gjennomført og kofta er klar til montering. Dette har vært litt av en jobb, og antageligvis det mest kompliserte jeg noen sinne har strikket. Men det har gått overraskende greit, selv om det har satt konsentrasjonen på prøve. Mønsteret er flott og fargene spreke, og det hjelper jo en hel del!

Oppskriften er hentet fra Kofteboken og garnet jeg har brukt er PT2 fra Rauma. Jeg skriver mer om dette her.

Selv om jeg føler at jeg mestrer å montere er det jeg liker minst å gjøre på en kofte. Men det er jo egentlig litt tull, for det er jo sjarmøretappen…

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg