Hemmelig vottestrikking

Jula nærmer seg med stormskritt og jeg strikker julegaver for harde livet. 

Jeg kan ikke avsløre annet enn at dette er votter jeg strikker på og at det kommer en mer fullstendig bloggpost etter jul når dette paret er kommet fram til den som skal ha dem.

Jeg bruker Finullgarn fra Rauma i fargen rød nr. 418 og hvit nr. 400. Pinnene er prydet med nr. 3. Jeg bruker teknikken strikke mønster med 2 tråder på venstre pekefinger.

Neglene er lakket riktig med tanke på sesongen!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg