Babykort til Oscar

En liten gutt har blitt født og jeg har laget kort og gave.

Kort og konvolutt er fra en kortpakke fra Stapels, stempelputen er Archival Ink i fargen coffee, bakgrunnsstempel fra Darkroomdoor og knappe-stempel-hjertet er fra Inkadinkadoo.

Hjerte er stanset ut med en punch er fra Panduro, stansen som lager knapper er fra Martha Stewart og hjørnene er rundet med We R memory keepers coner chomper 1/2 ich. Bølgeborden er blitt klipt av en saks fra Europris.

Mønsterarkene hadde jeg i papirlageret mitt og husker ikke hvor de kommer fra. Det viste seg heldigvis å være nokså enkelt å klippe til en liten body, på fri hånd. Tekstenstripene har jeg laget med min dymomaskin, veldig greit for da kan jeg enkelt tilpasse tekst etter anledningen. 

Jeg har også strikket et par sokker som ble overlevert samtidig. De er mulig å lese om HER.

Veldig kjekt å kunne veksle litt mellom ulike kreative medium og i tillegg kunne lage komplette gaver!
 

6 kommentarer
    1. Så fin gave til den lille gutten. Tenk så morsomt du må ha det når du finner på forskjellige gaver.
      Du er virkelig en håndarbeidsdame på alle områder, setter deg på min bloggliste med en gang.
      Ha en fin uke, vi har fått snø i natt.
      Helena

    2. Hei. Så mye flott du lager. Fant bloggen din gjennom søk på mariusgenser med traktor:) Strikker du noe på bestilling?:)

    3. Ingebjørg: Hei og mange takk! 🙂

      Jeg strikker på bestilling, primært sett ting jeg ikke har strikket før, eller med garn jeg ikke har testa ut tidligere. Dette er fordi å ha noe nytt og spennende å skrive om på bloggen.

      Men send meg en mail til [email protected] så kan vi snakke nærmere om hva du har i tankene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg