Body fra Dale Garn på pinnene

Body har jeg ikke strikket før, så nå tenkte jeg at det var på tide å gjøre nettopp det. 

Oppskriften er fra Dale Garn sitt hefte Retro Baby nr. 319. Jeg har tidligere strikket dette babysettet i Kongsemnemønster fra samme hefte. 

Jeg har nok en gang rota gjennom garnlageret, som jeg har alle intensjoner om å slanke, og funnet farger som passer sammen. Garnet er fra Sparkjøp i fargene brun nr. 854, marineblå nr. 810, jeansblå nr. 816 og naturhvit nr. 800. Pinnene jeg bruker en nr. 2,5. 

Body er, så langt, helt fint å strikke på!

Én fin kommentar

Gloria

16.11.2017 kl.11:34

Hi: I am realy happy , because I found your blogg. I don`t understand norwegian, but your explanations ar really good . I just started to knit norwegian kofter with the round technique (bolen, maskinsømmer and klipping), and its soooo difficult to understand....Cut the stoff (OMG), and then sewing and put the arms and so on..... I`m looking forward to know about, and I hope you can have time to post videos with this technique and in this way to hjelp me to know about this kind of work. who I love. Thanks a lot for your work.

30, Rana