Andre tekstile saker

Strikkepinne-oppbevaring

Etter hvert som jeg har ftt en god del strikkepinner og annet utstyr som er godt ha, har det vrt en ndvendighet f til en god oppbevaringslsning. Her er strikkepinne-mappa mi til strmpepinner, flettepinner, heklekroker, pinnemlere og store sikkerhetsnler. Mappen har jeg tegnet og sydd selv for lenge siden. Den er nytral og svart p utsiden og fargesprakende innvendig. Mappen rulles sammen og knytes med bndene.

Denne rundpinne-mappa fant jeg hos stoff og stil. Den er veldig grei! Jeg har lagt alle rundpinnene med samme pinne-ml i et rom og notert ned strrelsen. Da er det genialt enkelt finne pinnene jeg skal ha, kjapt. Den turkise boksen er med skrulokk, slik at sm saker ikke kan snike seg unna. Der har jeg alt av utstyr som ikke fr plass i de to mappene mine. S der ligger mlebnd, endestykker, sikkerhetsnler, maske-merkere og omgangstellere.

Endelig har jeg kommet frem til et system som jeg er fornyd med!

4 fine kommentarer

Kristine's blogg :)

22.11.2012 kl.19:02

Smart lsning. :-)

Strikkepiken

22.11.2012 kl.19:05

Viktig ha orden i sysakene, eller i dette tilfellet strikkesakene :)

turimus

12.12.2013 kl.19:40

Heia :) Selger du snne etuier, det du hadde sydd selv der var kjempefint! Mamma burde ftt ett snt til jul skjnner du, og jeg finner ingen butikker som selger slikt...

Strikkepiken

12.12.2013 kl.19:56

turimus: Takk for det :) Jeg har ikke solgt noen til n, men jeg ser ikke det som noe problem. Jeg har uansett ikke tid fr jul, s det m vi ta ved en senere anledning, eventuelt :)