Strikkepinne-oppbevaring

Etter hvert som jeg har fått en god del strikkepinner og annet utstyr som er godt å ha, har det vært en nødvendighet å få til en god oppbevaringsløsning. Her er strikkepinne-mappa mi til strømpepinner, flettepinner, heklekroker, pinnemålere og store sikkerhetsnåler. Mappen har jeg tegnet og sydd selv for lenge siden. Den er nøytral og svart på utsiden og fargesprakende innvendig. Mappen rulles sammen og knytes med båndene.

Denne rundpinne-mappa fant jeg hos stoff og stil. Den er veldig grei! Jeg har lagt alle rundpinnene med samme pinne-mål i et rom og notert ned størrelsen. Da er det genialt enkelt å finne pinnene jeg skal ha, kjapt. Den turkise boksen er med skrulokk, slik at små saker ikke kan snike seg unna. Der har jeg alt av utstyr som ikke får plass i de to mappene mine. Så der ligger målebånd, endestykker, sikkerhetsnåler, maske-merkere og omgangstellere.

Endelig har jeg kommet frem til et system som jeg er fornøyd med!

5 kommentarer
    1. Heia 🙂 Selger du sånne etuier, det du hadde sydd selv der var kjempefint! Mamma burde fått ett sånt til jul skjønner du, og jeg finner ingen butikker som selger slikt…

    2. turimus: Takk for det 🙂 Jeg har ikke solgt noen til nå, men jeg ser ikke det som noe problem. Jeg har uansett ikke tid før jul, så det må vi ta ved en senere anledning, eventuelt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg