Piratbukse i lin

Det meste av garderoben min syr jeg selv, og nå var det behov for en sommerbukse, jeg har derfor sydd meg en piratbukse – i 100% lin. Naturmaterialer er det jeg liker best å kle meg i, siden det puster best.  

Mønsteret er et modifisert bukse-grunn-mønster fra skoledagene, som er tilpasset nettopp meg. Jeg syns det er veldig viktig at klærne mine er komfortable og praktiske. Linningen er byttet ut med en løpegang i myk jersey og 5 cm bredt strikk. 

Buksa har 2 lommer foran og 2 lommer bak. 

Blått er som kjent min favorittfarge, men veldig greit med litt dempa blåfarge som passe til det meste.

d

Veldig kjekt å sy selv, da blir det helt slik jeg vil ha det!

8 kommentarer
    1. fjellgeitbundingen: Takk og takk 🙂 Setter, som alltid, veldig pris på dine tilbakemeldinger 🙂

      Det har klart sine fordeler å kunne sy selv, men til gjengjeld blir en veldig kresen på “kjøpeklær” 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg