Endelig ble det puter på meg!

Jeg har lenge tenkt at jeg skulle lage meg noen pynteputer. Av ymse grunner har dette bare blitt utsatt og når jeg var klar til å begynne visste jeg ikke hvordan putene skulle se ut. Dette problemet løste seg da jeg kom over noen morsomme filledukke-stempler fra panduro. Etter å ha lest litt, skjønte jeg det slik at det var lettere å få et bra resultat med stempelputer beregnet på tøy en å bruke stoffmaling. Stempelputene panduro hadde var Versa Craft. 

Jeg hadde en liten bit rød dongeri, som jeg skulle stemple på. Jeg klipte 2 biter og beregnet sømrom til glidelås på undersiden, ut fra dette plasserte jeg stemplene på linje og stemplet i vei. Motivene skulle fikseres med strykejern. 

Den grå puta er sydd i et prikkete bomullsstoff med bisebånd i kontrastfarge, i santeng.

Så kom jeg over disse super skjønne monsterstemplene. Vet ikke helt hva jeg skal bruke dem til, men ha dem, det måtte jeg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg