Dagens tidsfordriv

I dag har det faktisk vært bra vær. Jeg kan legge til at det ikke har vært direkte varmt, men jeg har så smått begynt å frykte at sommerværet ikke kommer hit i år. Dermed har jeg på trass brukt dagen ute, riktignok med fleeceteppe og saueskinn i stolen. På det varmeste kunne jeg sitte i t-skjorte og brette buksa opp til knærne. Så jeg må vel egentlig si meg fornøyd med det.

Mens jeg koste meg i sola har jeg strikket på et par pulsvarmere i alpakka (såklart…). Garnet har jeg kjøpt for lenge siden, og jeg fant det i nederst i strikkekurven i form av et par halvveis ferdige pulsvarmere som jeg aldri ble fornøyd med. Disse rekte jeg opp, og jeg satser på at forsøk nr. 2 blir bedre!

Oppfølging og detaljer kommer etter hvert.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg