Tradisjons-strikk til mann

For tiden lever jeg livets glade dager hjemme til mamma. Katten vår, Inga, er selvfølgelig med. Hun er tydelig begeistret for å bytte ut en og annen byfugl med mengder av mus i kratt og skog.

Jeg koser meg med strikking og lavt tempo. Her har jeg gjort ferdig siste tids strikkeprosjekt. Godt å ha votter klar til sesongen begynner her i nord. 

Oppskriften kommer heftet PT design nr. 82 modell nr. 1. Vottene er strikka på pinner nr. 3 og 3,5. Jeg har brukt Safirgarn fra Sparkjøp, i svart nr. 401 og off white nr. 400, et rimelig og greit garn til votter.

Rene og enkle i designet!


#selbuvotter

4 kommentarer
    1. gretashobby: Takk for det! 🙂 Ja helt klart! Har mønster fra str. 2 år og til og med mann. Så her kan hele familien ha samme votter, nesten uansett størrelse. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg