Godbit fra hobbyklubben – putefest

Jeg er med i tanums hobbyklubb. Av og til har dem gode og spennende bøker. En slik bok dumpa ned i postkassen min for et par uker siden. I denne boka var det puter i alle varianter. Jeg falt først og fremst for svart-hvit-putene, men i denne boka finnes det mye annet også. Mariusmønstrede puter hardde klart å snike seg med her også.

Jeg likte veldig godt denne broderte Marilyn-puta. Mulig det blir ei sånn ei på sikt, her hjemme. 

“All you knit is love”, det er jo mye sant i det da. Jeg har aldri før tenkt på at avistekst kunne strikkes sånn. Likte veldig godt den puta også.

Etterhvert som jeg bladde i boka kom jeg over denne puta og da måtte jeg trekke litt på smilebåndet. Den hadde passa supert til min musikk-entusiastiske samboer. Jeg liker at sofaputer (og annet tilbehør) skal si noe om personene som bor der. Er en så heldig å være utstyrt med flittige fingre og god inspirasjon, er jo saken grei!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg