Fana-fremdrift

Nylig begynte jeg på ei fanakofte, og her går det fremover, dog ikke i superfart. Ermene ligger og venter på at bolen skal bli lang nok til at alt skal settes på en pinne, for så å begynne fellingen. Formen har vært laber de siste uka, har slitt med vondt alle steder, og jeg er ganske sikker på at det har noe med det kjipe faktumet at høsten er her. 

Litt kos er det jo med høst også, for da kan tekoppene brukkes flittigere og stearinlys kan tennes. Dessuten dukker det mye fint opp på TV. Disponeres strikketøyet rett, kan TV-titting og strikking fint kombineres. Katta trives også bedre hjemme på denne årstiden, og jeg er veldig glad for å få selskap av en trivelig liten pelsball med stor personlighet. 

Det er viktig å ta seg tid til å strekke på både armer, ben, fingre og labber. 

Nå som dagene begynner å bli mørkere trenger kroppen også mer søvn. Inga har et strålende eksempel på hvordan sove i en komfortabel stilling…

2 kommentarer
    1. gretashobby: Ikke revmatiker, nei. Fryser generelt mye på høst og vinterhalvåret, til tross for alle gode ullkærne jeg strikker, så ender opp meg å bli mye stivere og stølere enn ellers. Sånn er det bare, derfor liker jeg vår og sommer best! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg