Snart jul…

Her er det travelt for tiden, jeg holder på med 1000 forskjellige prosjekter og alle har sin helt egen grad av ferdighet. Det meste skal gis bort til jul, og sånt blir det lite blogg av.

I går benyttet jeg dagen til å teste ut et nytt spempelsett jeg har fått, av strikkede masker. Er blitt veldig glad i stempelsettet fra Wplus9 allerede. Jeg har så langt laget noen vaskelapper til å henge på de hjemmelagde julegavene. 

Dette er det jeg bruker når jeg lager merkelapper:

– Rød hobbykartong (ikke avbildet)

– Papirkutter (ikke avbildet)

– Hjørnepuncher

– Hulltang

– Stempelpute

– Liten svamp, til å sote kantene med

– Glossy accsents, for å få fine blanke detaljer

– Strikkestempel fra WPlus9

– “handmade by” – stempel fra TPC-studio

 

Prøvde meg så smått med å lage noen julemerkelapper også, og flere skal det bli!

Dette pusler jeg med nå, i tillegg til alt som ikke kan vises før etter jul.

Skaperglede, hektisk, kaos og hemlighetsfult er stikkord som passer bra til mine juleforberedelser. 

6 kommentarer
    1. Så stilig med strikkemaskestempel:) Fine merkelapper du lager da! Kjenner igjen stresset og koset med å ferdigstille de hjemmelagede julegavene. Jeg har valgt å ta det litt med ro i år, så det er kun noen få som får strikka gaver. Lykke til med gaveproduksjon 🙂

    2. Birgitte: Takk for koselig kommentar! 🙂 Syns det er viktig å levere vaskelapp på det jeg lager. Slik sikrer jeg lengre levetid på det jeg gir bort.
      Sikkert et smart valg. Hadde egentlig tenkt å ta det rolig i år også, men så proklamerte samboeren at han ønska seg Mariuskofte til jul, så da kræsja alle planene mine… 😛 Men jeg tror jeg har kontroll nå da 🙂
      Tenkte jeg skulle gå inn å kommentere på de morsomme sjø-vottene du skrev om i går, men det ble borte i surrehodet mitt… 😛

    3. du gjør mye skjønner eg. Her går det bare i å få orden rundt emg og strikking. Har så lyst å få ferdig alt eg vil til jul. Får sjå kva eg kalrer. Flott desse merkelappene dine ja . du er så flink til mye

    4. Greta: Takk takk 🙂
      Prioritering er en viktig ting Greta. Og prioriterer du riktig får du tid til alt, skal du se 🙂 du er jo superkjapp med strikkepinnene 🙂
      Så du hadde hatt en fin tur i Bergen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg