Blomsterpinner med pynt til morsdag

I dag er det morsdag og da er det viktig å huske på sin mor. Vi har ingen tradisjon for å gjøre så mye ut av dagen, men en liten oppmerksomhet blir det likevel.

Mamma er, i likhet med meg, svært glad i blomster og planter. Så da kom jeg til å tenke på den fine blomsterpynten som jeg fant i knappe-boka jeg fikk til jul. 

Blomstene er limt sammen av kvadratiske stoffbiter og pyntet med knapp i midten. 

Blomsterpinnene ble malt grønne før dem ble limt på.

Dette er en kjapp måte å muntre opp grønnplanter på.

Jeg fant et fint dikt som omhandler det å være mor. Dette diktet skrev jeg ut på rød hobby-kantong, sotet kantene, stemplet på en liten maske-bord og tengnet på falske sting med en hvit penn. 

 Det er stas å gi bort noe som er laget spesielt til noen. Ha en flott morsdag mamma!

8 kommentarer

Siste innlegg