(Nesten) ny bukse med sy-på-nagler

Å finne klær som har god fasong og sitter pent er prioritet nr. 1. Dekoren kan jeg alltids ordne selv. 

Sy-på-naglene er bestilt på ebay. Det finnes  varianter som er enklere å montere. Den typen stikkes gjennom tøyet, men de lager derimot stygge hull om jeg skulle angre meg. Jeg liker å ha retrettmuligheter.

Neglelakken er fra OPI og fargen heter suzi’s hungary again! Jeg bestilte lakken via nett og ble nokså overrasket når den kom i postkassa. Den var mye mer neonrosa en hva jeg hadde fått med meg. Neglelakken hyler og skriker sommer, det er helt sikkert!

Jeg valgte å begrense naglene til nede på bena. Da fikk den kjedelige buksa en etterlengta oppkvikker, uten at jeg fremstår som aggressiv. Det var mye jobb å sy fast så mange nagler, men resultatet ble jeg godt fornøyd med. Det hjelper forresten å kunne sitte ute i sola med nål og tråd!

Så nå går jeg sensommeren i møte med rosa tånegler og naglebukse!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg