Facebookside, mailadresse og hyggelige besøkstall

I det siste har interessen for bloggen økt ganske kraftig. Det er ikke til å sope under teppe at dette er noe som jeg syns er kjempe gøy! Det er ikke hverdagskost at 5000 + stikker hodet innom for lese hva jeg skriver og ta mine bilder i nærmere øyesyn. Og det i løpet av bare et døgn. 

Personer legger igjen kommentarer på bloggen der dem lurer på hvordan komme i kontakt med meg, så nå har jeg laget en epostadresse jeg kan nås på [email protected]


Strikkepikens facebookside er å finne her.


Jeg har blitt også kontaktet som privatperson på facebook der skjønne mennesker lurer på hvordan dem kan følge bloggen min. Jeg har nå fått det sparket bak jeg trengte, for å opprette facebookside for bloggen. Her blir jeg å legge ut alle nye innlegg fremover. Klikk gjerne liker, så blir du oppdatert!

Jeg syns det er veldig digg at så mange tar seg tid til å kontakte meg med så gode tilbakemeldinger. Sånt varmer i både surt høstvær og ellers!

12 kommentarer
    1. Jeg er en av dine nye, faste lesere, og vil gratulerer deg med høyt besøkstall. Det fortjener du, for du er en utrolig dyktig dame og har ekstremt høy kvalitet på alle innleggene dine! Det er så moro å følge deg, og svært lærerikt! 🙂 Derfor skulle jeg selvsagt også ønske hyppigere blogging fra din side, hvilket jeg på en annen side forstår ikke lar seg forene med slike kvalitetsinnlegg. Det viser nemlig også at håndarbeid er tidkrevende, og at for eksempel å sy en bukse eller strikke et par sokker ikke er gjort i en fei. Det ligger mye tenkning, vurdering og justeringer bak et produkt. Ønsker kanskje mer om det som inspirerer deg, hvordan du planlegger neste prosjekt, garnkvaliteter, bøker, design osv osv.
      Uansett, stå på videre, og godt jobba! Hilsen fra Stine i Finnmark. 😀

    2. Stine: Takk mange veldig gode ord 🙂

      Jeg har som mål å poste innlegg 1-2 ganger i uken. Det er vanskelig å få til innlegg oftere om jeg skal ha noe fornuftig å skrive om og ha noe nytt og vise frem. For det tar som du sier mye tid å strikke og ikke minst dokumentere det jeg gjør. Det er selvfølgelig svært kjekt å høre at du ønsker mer strikkepike-stoff 🙂

      Nå vet jeg ikke hvor ny leser du er da, men jeg har siste året vært svært inspirert av boka Fanatrøyer og jeg har egentlig vært redd for å skrive ihjel hele boka og dem som leser bloggen min. Jeg oppsummerer ofte når jeg presenterer det ferdige resultatet og linker til tidligere innlegg som har vært del av prosessen, der garn, inspirasjon og prosjekt blir presentert.

      Dette med inspirasjon går veldig i rykk og napp for meg, og blir jeg først inspirert av noe jeg virkelig liker kan jeg være i den bobla gjennom flere prosjekter. Jeg lar meg også inspirere av enkelte teknikker som er en forbedring av hva jeg har kunnet tidligere, som jeg prøver å ta i bruk i det fleste prosjekter fremover. Dette kan være f.eks. oppleggsmetoter eller montering. Jeg strever ALLTID etter å lære noe nytt!

      Høsten bruker jeg ofte til å strikke for andre, da er ikke dette med inspirasjon så veldig viktig. Greit å ha strikketøy som ikke krever så mye av meg og som er helt standard, for jeg liker det også 🙂

      Du er hjertelig velkommen igjen, når det måtte passe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg