Årets julekort

Det er egentlig veldig koselig å lage julekort. Ikke har jeg så mange å sende julepost til, men noen er det og dem liker jeg å gjøre litt ekstra stas på.

Kortene måler 15 x 15 cm. Altså god plass til å skrive på.

I fjor til jul fikk jeg en fin papirblokk med juletema, i 6 x 6 “. Kjempekjekt til kort!

Jeg var litt usikker på om jeg fikk til å bruke pastellfargene i blokka, siden det ikke er helt meg. Dette skulle vise seg å gå kjempefint og nye erfaringer med fargepallet er notert, med positivt fortegn.

Blokka inneholdt også “gamle” bilder, ikke helt meg det heller. Men jeg liker en utfordring og jeg liker resultatet!

Årets julekort er klare til å sendes ut. Jeg håper dem rekker frem i tide. Postens garantifrist for pakker og brev når frem i tide, gikk tross alt ut i dag. Jeg krysser fingre og håper på det beste!


 #julekort #julekos #hjemmelaget

8 kommentarer
    1. Åh, så innmari fine julekortene dine var! 😀 Jeg elsker å lage julekort selv, og gleder meg til jeg har litt mer utstyr slik at jeg kan få den ekstra fine prikken over i’en! 😀 Kjempelurt med den boken som er 6×6, jeg har enn så lenge bare de store blokkene, så her må det klippes ut og måles! Meeen, blir da kort av det også 🙂

    2. Michelle: Taaaakk 🙂 Jeg er også litt sånn i startgropa når det kommet til skrappeutsyr. Men jeg har funnet ut at man kan komme langt om pengene blir brukt lurt. Stempler med god jul, hvite kort og konvolutter, stempelputer i svart, brun og rød, samt mønsterpapir, er lure valg 🙂

      Det blir som regel kort til slutt og bra blir dem også 🙂

    3. Godt at jeg ikke er den eneste som er i startgropa! Det er sant som du sier, og litt investeringer er heller ikke feil! 😀 Prøver hvert år å investere i noe som varer lenge, og det har vært veldig kjekt for meg! 😀
      Ja, det blir det! 😀 De blir veldig fine!

    4. Michelle: Europris har en god del rimelige mønstersakser, som er helt greie. Mye for pengene egentlig. Blir litt nytt her også, stort sett hvert år 🙂

      Takk igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg