Påskekos og Linda K’s wristswarmers

Årets påskeferie, i likhet med alle andre påskeferier, nytes hjemme hos mamma. Avslappende dager, pulsvarmerstrikk og påskekrim passer meg utmerket!

Jeg er stor fan av pulsvarmere. Et av parene jeg bruker veldig mye er Linda K’s Yummy Mummy Wristwarmers i naturhvit alpakka, fra Inca alpakka fra Rauma. Disse har jeg skrevet om tidligere her.

Disse pulsvarmerne er strikket med babyull fra Sparkjøp, farge naturhvit, på pinner nr. 2,5. Det går med i underkant av 1 nøste pr. par.

I likhet med de tidligere parene jeg har strikket har jeg brukt Channel Island Cast On som oppleggmetode. Min soleklare favoritt når det kommer til opplegg. Dekorativ og elastisk er en bra kombinasjon!

Pulsvarmerne er kjappe og morsomme og strikke! Oppskriften er å finne på engelsk og norsk her.

God påske alle sammen!


 

#LindaKsYummyMummyWristwarmers #pulsvarmere #flettestrikk

14 kommentarer

Siste innlegg