Bursdagskort til en 80-åring

For en måneds tid siden hadde vi jubilant i familien, men et rundt og fint tall. Gave ble kjøpt og jeg sto for kortet. Dagen ble feiret på en Stennestet Prestegård, en del av Helgeland museum, med god mat og drikke.

Dette skulle vise seg å bli ganske så spesielt, for det var nytt for meg at bursdagsbarnet hadde bodd her en periode i sin ungdom. Det er en flott gård med mange ulike bygninger som jeg faktisk har brukt som bakgrunn til mine bloggfoto mange ganger. 

Merkelapppunch, blomsterpunch og bladpunch kommer alle fra Panduro hobby. Ellers har jeg plukket og mixet fra beholdningen min med ting som jeg syns passer sammen. Veldig greit med Dymo-maskin, da kan en skrive hva en vil!

Til og med innsiden har fått litt pynt. Cupcake-stemplene er også fra Panduro hobby.

Det ble en trivelig feiring for ung og gammel! 

2 kommentarer
    1. Veldig fint kort 🙂 Nesten (men dessverre berre nesten…) inspirert til å scrappe litt att sjølv, var hekta for 5-6 år sidan 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg