Orden i rundpinnene

Det er en stund siden jeg fikk tilsendt flotte vareprøver fra Lovely Planet, blant annet rundpinnemappa jeg nå bruker. Jeg har blitt riktig så glad i den, men det eneste minuset er at det ikke er noe sted å merke de ulike lommene med hvilken pinnetykkelse de inneholder. 

Så jeg har kjøpt et smalt bomullsbånd på 1 cm, og brodert bokstaver og tall med symaskina mi.

Trådene etter broderiet har jeg knytt på baksiden, også har jeg klippet hver enkelt merkelapp i passende størrelse.

Hver ende, med sårkant, er brettet dobbel og festet med hver sin knappenål. Videre syr jeg fast lappen med små kastesting i hvit tråd.

Jeg hadde håpet at disse skulle la seg sy fast med maskin, men det ble veldig vanskelig å komme til. Så da ble dette det nest beste alternativet. Ikke så spennende og kreativt, men til gjengjeld veldig nytting og praktisk!
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg