Dåpskort til Magnus

Tidligere i sommer var vi i dåp til Magnus. I den forbindelse strikket jeg en Fanadress til gutten og her er kortet som hørte til gaven.

Den hvite kortbasen er kjøpt på ebay for lenge siden. Den blå og hvite kartongen er fra Panduro, samt de sølvfargede perlene.

Teksten på selve kortet og krøllestempelet på konvolutten er fra My favorite Things og heter CS-chalkboard greetings too. Dette er et allsidig stempelsett som like godt kan brukes til dåp, konfirmasjon, oppmuntring og motivasjon, men også som klapp på skuldra til noen som har oppnådd noe stort. Hundetansmønstrede bakgrunnsstempelet er fra Paper Smooches.


Jeg liker når kortet og konvolutten inneholder de samme elementene!

​Stempelet med til dåpsbarnet er fra kort og godt. Stensilen er fra Prima Marketing Inc og jeg har bukt en svamp for å overføre farge fra stempelputene. 

Stempelputene er fra Simons Says Stamp i fargene blue violet og fog.

Så måtte jeg selvfølgelig ha et gavepapir som passet til kort og konvolutt. Det fant jeg på Søstrene Grene.

Hvor er dette så viktig for meg? Som liten jente var selvfølgelig bursdag og julaften store dager, og jeg har lenge latt meg fascinere av flotte gaver, og på disse dagene var jo utvalget størst og mange spennende innpakninger å se på. Som et kreativt og skapende menneske som har interesse for form, farge, tekstur og komposisjon syns jeg det er gøy når gaver blir et lite kunstverk. Det har alltid vært spennende å se på når ansatte på gullsmedforretninger pakker inn gaver, for disse blir som regel svært flotte! Dette er selvfølgelig ikke alltid like enkelt å få til, men et omsorgsfullt forsøk er alltid verdsatt i mine øyne.

Jeg syns fortsatt det en stas med flotte og gjennomtenkte gaver, og ønsker derfor at det jeg gir fra meg har en aldri så liten wow-effekt!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg