Tradisjons-strikk til mann

For tiden lever jeg livets glade dager hjemme til mamma. Katten vår, Inga, er selvfølgelig med. Hun er tydelig begeistret for å bytte ut en og annen byfugl med mengder av mus i kratt og skog.

Jeg koser meg med strikking og lavt tempo. Her har jeg gjort ferdig siste tids strikkeprosjekt. Godt å ha votter klar til sesongen begynner her i nord. 

Oppskriften kommer heftet PT design nr. 82 modell nr. 1. Vottene er strikka på pinner nr. 3 og 3,5. Jeg har brukt Safirgarn fra Sparkjøp, i svart nr. 401 og off white nr. 400, et rimelig og greit garn til votter.

Rene og enkle i designet!

#selbuvotter

4 fine kommentarer

Cecilie

22.08.2012 kl.22:51

Så fine!! :D

Strikkepiken

23.08.2012 kl.13:50

Takk for det! :) Klassikere bruker å være populære :)

Greta

27.08.2012 kl.16:33

flotte votter du har laga her. Mønster som kan brukes til både dame og mann. flink med sebuvotter du

Strikkepiken

27.08.2012 kl.23:36

gretashobby: Takk for det! :) Ja helt klart! Har mønster fra str. 2 år og til og med mann. Så her kan hele familien ha samme votter, nesten uansett størrelse. :)