Mer ullsokker...

I 2013 har jeg strikket mengder av sokker, primrt sett til den manlige delen av slekta. N kan jeg vise fram nok et par.

Disse er stikket i Sportsragg fra Sparkjp, p pinner 3,5 og oppskriften er min egen. Den er finne her.

Jeg har brodert navn/tittel i for at sokkene ikke skal stikke fra sin eier.

Sokkene mtte f svarte tr, for det gikk rett og slett tomt for det gr garnet. Greit variere litt, selv om dette er brukssokker og ikke prydsokker!

8 fine kommentarer

Fru Stussli

24.09.2013 kl.14:43

Knallfine!! Du er s flink bde til strikke og til ta lekre bilder som viser frem alt det fine du lager!

Strikkepiken

24.09.2013 kl.14:50

Fru Stussli: Takk :) N m jeg innrmme at jeg tar meg av strikkingen, samboeren er prvekaning, jeg lager komposisjonene til bildene og samboeren tar seg av fotografering og teknikker :) S jeg kan ikke ta ren for alt, men skal gi han et ekstra klapp p skulderen :)

Liv

24.09.2013 kl.16:58

Sokker er alltid en kjekk gave bde gi og f. Lurt med forsterket sle, jeg har stoppet under hlen. Kjekt med snne tips. Det er det som gjr at jeg er en ivrig bloggleser. :)) Ha en fin tirsdagskveld.

Greta

24.09.2013 kl.17:31

Gode og fine sokker dette. Kjekt med egen oppskrift. Du er jo s flink

Strikkepiken

24.09.2013 kl.17:37

Liv: M si meg enig i at sokker er veldig greit ha p lur, bde i gaveeske og i klesskapet. :)

Kjempestas med faste lesere som er flink til legge igjen kommentarer. God tirsdagskveld til deg ogs :)

Strikkepiken

24.09.2013 kl.17:38

Greta: Takk for det :) Ja, etterhvert som man fr erfaring legger man til gode rd og trekker fra det som ikke fungerer. Det er vel slik personlige oppskrifter ofte oppstr :)

geEren

24.09.2013 kl.18:28

Gode sokker som kommer til varme n framover

^^^^ flotte bilder :)

Strikkepiken

24.09.2013 kl.20:51

geEren: Taaakk :)