Fanadress neste!

Et nytt prosjekt er kommet p pinnene og her er det!

Oppskriften p Fanadressen er fra heftet Rauma Design Baby 26 Rundfelling. Jeg har tidligere strikket DETTE nordlandsmnstrede settet fra samme heftet.

Jeg har valgt strikke vridd vrangbord i stedet for vanlig vrangbord med 1 r og 1 vr. Dette er en detalj som gir det lille ekstra.

Dressen strikkes p pinner nr. 2 og nr. 2,5. Garnet jeg har valgt er Fabel fra Garnstudio som bestr av 75% ull og 25% polyamid. Jeg har delt mine tanker om hvordan velge riktig garn til riktig bruk?

Det naturhvite garnet nr. 100 hadde jeg fra fr, s da var det bare supplere med den turkise fargen nr. 105, under garnsalget som var i mai. Jeg har riktignok valgt et annet garn en oppskriften anbefaler, hvordan jeg gjr det skriver jeg om HER.

Godt ha litt sommerstrikk i spreke farger!

8 fine kommentarer

Thomas Frydenberg

19.06.2017 kl.15:00

Ser ut som en kjempefin genser, gleder meg til se resultatet.

Strikkepiken

19.06.2017 kl.16:20

S hyggelig at du liker barnedressen jeg strikker p! :) resultatet kommer som alltid p bloggen ;)

Helena

19.06.2017 kl.17:01

Det er s bra nr du skriver hvordan du bytter garn, og hvordan du strikker.

Den ser fin ut, er det bestilling?

Strikkepiken

19.06.2017 kl.17:10

Helena: Takk for god tilbakemelding :)

Nei, ikke en bestilling :)

Hege

23.06.2017 kl.14:27

De vrangbordene blir s mye penere😀.

S fine farger..

Spennende, siden du sier at det ikke er bestilling😉

Strikkepiken

24.06.2017 kl.00:28

Sier meg enig i det :)

Hanne

25.06.2017 kl.13:09

Det blir en flott dress, heldige den som fr denne... go sndag!

Strikkepiken

25.06.2017 kl.14:36

Hanne: S flott at du syns det :)

God sndag til deg og dine :)