Fanadress neste!

Et nytt prosjekt er kommet på pinnene og her er det!

Oppskriften på Fanadressen er fra heftet Rauma Design Baby 26 Rundfelling. Jeg har tidligere strikket DETTE nordlandsmønstrede settet fra samme heftet.

Jeg har valgt å strikke vridd vrangbord i stedet for vanlig vrangbord med 1 r og 1 vr. Dette er en detalj som gir det lille ekstra.

Dressen strikkes på pinner nr. 2 og nr. 2,5. Garnet jeg har valgt er Fabel fra Garnstudio som består av 75% ull og 25% polyamid. Jeg har delt mine tanker om hvordan velge riktig garn til riktig bruk?

Det naturhvite garnet nr. 100 hadde jeg fra før, så da var det bare å supplere med den turkise fargen nr. 105, under garnsalget som var i mai. Jeg har riktignok valgt et annet garn en oppskriften anbefaler, hvordan jeg gjør det skriver jeg om HER.

Godt å ha litt sommerstrikk i spreke farger!

9 kommentarer

Siste innlegg