Klar for vinteren

… når det kommer til vinterklær så er jeg det! Jeg skal ikke være tøffere i kjeften enn sant er.

Jeg har kjøpt meg ny ullkåpe, hos b.young i nabokommunen. Jeg kom over kåpa samme dag som den var kommet inn i butikken og det var bare en igjen i min størrelse.

Kåpa satt fint på, den var i yndlingsfargen min og av 60 % ull. Da var det bare å slå til! Saken ble bare bedre av at kåpa passa supert til vottene jeg har strikka tidligere. Lue som passa til hadde jeg derimot ikke. Sånt er jo ikke noe problem for strikkeavhengige sånn som meg!

Vottene kommer fra boka mostly mittens og jeg har skrevet om dem tidligere her: http://strikkepiken.blogg.no

Luen er helt ny. Den er strikket i sparkjøp sitt ullgarn rubin. Oppskriften er hentet fra http://garnstudio.com

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg