Påfyll av inspirasjon og verktøy

Jeg fikk mye fint til jul, noe nyttig, noe fint, noe jeg ønska meg og noe jeg ikke visste at jeg ønska meg. Andre ting jeg fikk var rett og slett bare gøy. Her er det jeg fikk som kan relateres til hobby.

Bok om kofter, lappeteknikk, knappe-bok, oppskriftshefte med mønster på samiske votter, fint kortpapir, en lekker damehammer og en liten boks med strikkeutstyr. Masse spennende å gå løs på i 2013! 

Jeg en søt liten hammer med intet mindre enn 4 skrujern gjemt i håndtaket. Avsender mente at dette måtte være noe for meg, siden jeg er et alt-mulig-hobby-menneske og da er egen hammer på sin plass. Så nå er det ikke bare lillebror som kan skryte på seg å fått verktøy til jul!

Så fikk jeg en superkjekk liten strikke-reise-utstyr-boks. Innholdet var en liten flettepinne, en mini-liten saks, målebånd , maskemarkører, en maskeholder (passer sikkert til ca en tommel) og en fantastsisk liten heklekrok med en kroken i hver ende, altså to forskjellige tykkelser. (Helt genialt til å plukke opp masker en kunne finne på å miste…) Boksen har magnet i lokket til å feste nåler til. Her har en alt en trenger til en skal ut på tur!

Eller… Jeg fylte på boksen litt, sikkerhetsnåler, endestykker, omgang-teller og så bytta jeg ut maskemarkørene med noen jeg hadde fra før av som er mer funksjonelle.

Det er viktig med nye impulser!

5 kommentarer
    1. Det var mye flott. Likte den boksen. Ser att det er ikkje alt eg veit finnes da. omgangsteller ahr eg aldri hørt om. Men det skulle vore kjekt å hatt ja.

    2. ok, no skjønner eg kva omgangteller er. Eg trodde det var ein dings som gjorde det enklere å telle kor mange omganger ein har strikka i f.eks glattstrikk om du vil ha akkurat like mange omganger på del nr to :D. men det var det ikkje hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg