Spontantur til Bodø

Det har vært en del farting i det siste, og det er faktisk litt kjekt! Det er en gylden mulighet til å sjekke ut ulike hobby-relaterte butikker. Jeg var ikke på jakt etter noe spesielt, men inspirasjon er alltid øverst på lista. Og skulle noe rope på meg fra hyllene i butikkene, er jeg lydhør!

Disse ringene er ikke så vakre, men derimot svært nyttige! Sedertre som får møllen til å styre unna. Møllspiste ullklær er jo den store skrekken! Så 2-3 ringer henges på hver kleshenger med ullklær. Kjempefin til bunader i klesposer. Kofter skal jo helst ikke henge på kleshengere, med fare for å sige ut av fasong. Jeg skriver mer om Hvordan vaske og ta vare på ullplagg?

Så fant jeg litt blomsterpynt til å ha i håret fra H&M.

Utsyr til decoupage fra Panduro. Jeg har nemlig planer om å piffe opp noen ordinære kleshengere. Ekstra gøy å henge ting jeg strikker/syr på når vi skal ta bilder.

 

Økonomisk kortpakke fra Staples og punchere fra Panduro. Jeg har planer om å lage merkelapper til krydderglass, oppbevaring og vaskelapper, med den den store rosa punchen. Nedsatte priser er på ingen måte noe å forakte. 

 

Butikker jeg rakk innom var:

  • Coop Marked Storgata – Garnavdeling inne på butikken. Ingenting spennende, men veldig greit.
  • TreL – En spennende scrappebutikk, som også selger garn. 
  • Husfliden – En klassiker i nye flotte lokaler. Stort fokus på norsk design i mange varianter, morsomt!
  • Lappedilla – Quiltestoffer og sømrelaterte greier. 
  • Stapels – Butikk som har en del scrapbooking-stash og masse kontorutstyr.
  • Panduro Hobby – En god allrounder på hobby. Veldig variert og mye gøy.
  • Nøstet – Bodøs største garnstue og en virkelig inspirasjon. Godt utvalg på både garn og knapper. Flott utstilling. En soleklar favoritt!

 

Uten mat og drikke duger helten ikke! 

Katta vår Inga ble forøvrig friskmeldt av Rana Veterinærkontor i dag. Det er veldig fint at øye-skade-marerittet for min firbente lille venn er over!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg