Tekstilt bursdagskort

Jeg prøver alltid å lage ting som reflekterer den jeg skal gi gaven til. 

Bursdagskortet er til min venninne, som jeg tidligere gikk på videregående skole sammen med på vk1 og vk2 design og tekstil. Vi deler interessen for søm. 

Jeg er kjempeglad i dette knappefylte bakgrunnstempelet fra Darkroom Door og stempelsettet Sew Artsy fra Hero Arts. Jeg har brukt dette bursdags-stempelsettet på kortet og stemplesettet envelope sentiments til å pynte konvolutten. Jeg har også brukt Simon Says Stamp sine dye-ink-stempelputer i fargene Fog og Audrey Blue.

Jeg likte veldig godt den duse gråfargen på knappene, opp mot den svarte bysten og innslag av mørk turkis. Et helt flatt kort som fint kan sendes i posten.

I tillegg til kortet, har jeg sydd en t-skjorte med symaskin-print på og laget en glidelåsrose til pynt. 

Det ble en nokså gjennomført gave dette her!

8 kommentarer

Siste innlegg