Årets julemerkelapper

Det har blitt en tradisjon at jeg lager julemerkelapper til å henge på husets pakker. Det er en trivelig aktivitet, og resultatet bidrar til det lille ekstra på gavene vi gir bort.

Gløgg og julemusikk hører også med!

Jeg har brukt stempelsettet og sjablongen jeg kjøpte sist jeg reiste til Tromsø

For å få fasongen på merkelappene har jeg brukt en puncher fra Panduro, som jeg kjøpte på en spontantur i Bodø.

Koselige og personlige merkelapper blir det!

Også noen med teksten juleklem. Disse skal jeg henge på gaver til noen få spesielt utvalgte!

6 kommentarer
    1. Tobias Kolbjørnsen: Takk 🙂

      Nei, jeg har ikke strikket slips før så har ingen erfaring med garnvalg til det. Men jeg vil tro et flott bomullsgarn eller garn i silke vil bli bra 😉 Velger du ull, blir det nok litt som å ha skjerf utenpå finskjorta 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg