Bursdagskort med lilla blomster

I tillegg til bursdagsgave har jeg også laget bursdagskort til min venninne. Siden hun er glad i lilla, gikk jeg like godt inn for lilla på alt, mamma-toppen, gavepapiret og kortet. 

Selve kortet og konvolutten er fra en kortpakke fra Stapels. Sjablongen heter Lace og stempelputen jeg har brukt er Distress Ink i fargen Dusty Concord, begge fra Tim Holtz. Blomstene er punchet ut med en blomsterpunch-sett og små bling-blomster er limt på, disse fra Panduro. 

Min venninne var nokså bekymret over at dette var siste bursdagen før vi fyller 30. Derfor fant jeg ut at denne teksten måtte passe bra til henne!

Dette stempelsettet er fra Simons Says Stamt og er å finne HER. Dekor-saksen jeg har brukt til å klippe bølgekant med er fra Eropris og kjøpt for en mannsalder. Ellers har jeg brukt litt ymse kartong jeg hadde i lageret mitt. 

Hele gaven ble veldig gjennomført, for alle komponentene passet godt sammen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg