Babykort

Når det kommer små nye mennesker til verden er dette en anledning som er verd å gjøre stats på! Jeg har derfor laget kort, et barsellkort til en liten gutt og et dåpskort til en liten jente .

Kortene og konvoluttene er fra en kortpakke fra Stapels. Punchen og babystempelet er fra Panduro, og sistnevnte er kjøpt på en av mine Tromsø-turer.

Stempelsettet med alle de søte små tekstene på er fra Kort og Godt. Det er ikke alltid like greit å finne de riktige ordene, men disse stemplene syns jeg oppsummerer ganske bra!

Og de små perlene og bling-blomstene er også fra Panduro. ​

Prikkestempelet husker jeg ikke helt hvor kommer fra, men mange ulike stempemerker har tilsvarende stempel. Jeg har brukt stempelputer fra Simons Says Stamp i fargene Audrey Blue og Doll Pink.

Gutte- og jentekortet har like komposisjoner, men ulike detaljer og farger. 

Denne pakken ble overrakt til dåpsbarnets foreldre og innholdet i pakken kan du lese om HER.

Det er stas å kunne gi bort en fullstendig håndlaget gave!

6 kommentarer

Siste innlegg