Vi har flyttet!

3. oktober, altså for litt mer enn en uke siden, overtok vi huset!

Vi har fått flytta alt av eiendeler i hus, men det meste er pakket ned i esker og alt er fortsatt rimelig kaos. Vi venter på noen nye møbler og litt annet stash. Det blir veldig godt å komme  skikkelig på plass, og ikke minst få levert ifra seg nøklene til den gamle leiligheten og avslutte det kapittelet!

Jeg måtte selvfølgelig pynte meg for anledningen. På bildet har jeg på Oddvars peneste kofte, knall rosa jerseykjole og pulsvarmere i daisystrikk, alt har jeg laget selv.

Vi har fått god hjelp fra venner og familie – så tusen takk til alle som har bidratt!

12 kommentarer
    1. Så spennende nytt kapitell, med eget hus. Er imponert over at du kan kle deg i fine, selvlagde klær. Håper du får sydd mannen en hettegenser etterhvert også 😉 (når huset er kommet i orden. Gleder meg til å se innsiden av huset :))

    2. fjellgeitbundingen: Jeg tror dette blir et bra kapittel <3

      Alltid hyggelig å imponere! 😉 vet ikke om det blir noen hettegenser på mannen, han er rimelig varmblodig og fryser lite. (Alt for lite spør du meg, for det er mye mer jeg har lyst å strikke til han 😛

      Vi får se om det blir bilder av inni huset på bloggen, det er jeg pr. nå litt usikker på. Men hobbyrommet kommer nok garantert til å bli publisert her 😉

    3. Mona: Mange mange takk! 😀 dette er et etterlengta nytt kapittel! Gleder meg til å begynne å pusle i hagen til våren, i tillegg til å være ute på de flotte uteplassene med strikketøyet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg