50-åring i familien med tilhørende kort og gave

Min onkel fyller 50 år. Og i den forbindelsen har jeg laget kort og gave. 

Det er jo ikke enkelt å finne på noe å gi til mennesker som har alt, men onkelen min strikker i hvertfall ikke selv og ullsokker har alle bruk for. Oppskriften på sokkene har jeg skrevet selv og den er å finne her. Dette er sokker med både forsterket hæl og såle, for ekstra slitestyrke til barske mannebein.

Han er også en god del ute å reiser, så jeg tenkte at en spesiell koffertlapp også. Dem har jeg tidligere skrevet om her.

Selv om en slik gave ikke koster allverden i kroner og øre, har jeg brukt en god del timer på denne gaven. Og det må være verd noe!

2 kommentarer
    1. Er vel ei kjempeflott gave det der. Heimelaga og skikkelige ting. kalrt det er flott gave. HAr gitt vekk liknade strikkating i 50 års gaver eg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg