Hjertefjert-kofta vokser – sponset innlegg

Siste tiden har jeg strikket på kofta Hjertefjert fra Vanjastrikk. Hillesvåg har vært så generøse å sponse meg med garnet Sølje Pelsull til dette prosjektet. Mine tanker om garnet skriver jeg om HER.

Mye av tiden brukes for tiden i hagen. Dette er første sommer med egen hage. Jeg har lenge drømt om nettopp det! Så nå er jeg og er ivrig i gang med å beskjære busker, plante ut blomster og google planter som står i hagen fra før av. Spennende og givende arbeid! 

Jeg har tidligere testet ut vev-strikk, og har byttet ut den velkjente vrangborden med denne spennende teknikken på denne kofta. 

Inga har en klar preferanse på garn, og da er det faktisk Hillesvåg som er favoritten. Fra et katteperspektiv, vet jeg ikke hvorfor dette er så digg med dette kontra annet ubehandlet ullgarn, men garnet er absolutt flott det! Meeeeen lykke til med å strikke videre på den kofta, liksom…

4 kommentarer
    1. Hei. Den blir så lekker😍. Gleder meg til å se den ferdig, den kan du bære med stolthet👏. Fargene er helt nydelige👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg